dilluns, 26 de setembre del 2016

Quina rebuda!!!

Caram, estic mooolt content i sorprès! Magnífic! Fantàstic! Al·lucinant! Escagarrinant! Se m'acaben els adjectius...

Moltes gràcies nois i noies! Això sí que és un gran i bon equip d'investigació! Totes les escoles heu respost afirmativament a la meva proposta. Aquest any en sou 5 de diferents! Ja heu fet un cop d'ull a les cartes de presentació dels vostres companys d'investigacions?

Ara ja ens podem començar a arremangar, a treure punta als llapis i a aclarir la clepsa tant com puguem. Això ja va de debò, comença a rutllar, ja no hi ha qui ho aturiiiiii!

Veureu que us he deixat a punt el meu segon missatge i una petita TASCA al bloc. Primer feu un cop d'ull al missatge i després mireu-vos la tasca que us proposo. Per començar serà senzill, no us amoïneu...

Quan hagi rebut les vostres respostes al meu segon missatge i les feines de la tasca que us proposo, arribarà el tercer missatge. Apa doncs, agafeu embranzida que això arrenca el vol!

Fins aviat,

Hugot del Catllaràs

P.S: alguns de vosaltres m'heu demanat una foto, us deixo un selfie panoràmic (és que si no el nas no m'hi cabia!)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada